The Discworld RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Discworld RPG

Форумно RPG по Дискъ
 
ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

 

 Да откриеш Дракон - тема с игра

Go down 
2 posters
АвторСъобщение
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 6:53 pm

Дневник:
Герой: Риктеат
Респект: 10
Кодови думи: приятел; бойци, екипаж




Правилата са прости. Кзвате на кой епизод искате да минете и като дойде водещия - разбирай Аз отива на съответния епизод.

Да откриеш Дракон
по Полета на Грифона.
Спасимир /Вилорп/ Игнатов стр 1 14/11/2012 г.

Здравей драги читателю, ако това е първия ти сблъсък с книга игра знай, че няма нищо сложно или страшно в нея. Това е книга в която ти взимаш решения от името на героя. Тя е разделена на глави наречени епизоди. Просто следвай инструкциите в епизода и всичко ще е точно.
За да може играта да следи действията ти и да отговаря адекватно на тях в дневника на приключението имаш графа кодови думи. Записвай получените думи там, за попълването на останалата част от дневника ще получиш инструкции по-нататък в текста. Желая ти приятна игра и игрите с теб!

пп. Препоръчва се преди да се изиграе настоящето приключение да се изиграе книгата-игра „Полетът на Грифона” на Колин Уолмбъри.



Ето и нещо което ще ти помогне бързо да се потопиш в света на играта.
Гоблиново-човешки речник:
Алконавти – Непознати с които навлизате в откритото алкохолно пространство. Предимно на маса и с мезе.
Битката – Голямо въздушно сражение провело се преди тридесет години. Между „Въздушния на Негово кралско височество флот” на кралство Нерея и „Обединени въздушни сили” под командването на последния Зир-Вобан. В него взимат участие над 200 въздушни кораби. Завършило е с тежки загуби и за двете страни. Като всъщност двете флотили взаимно се унищожават.
Вобан – Буквално въздушен господар, ползва се за капитан на въздушен кораб. Вобаните трябва да съчетават доста таланти в себе си. Започвайки от разпределение на товар и гориво, така че кораба все пак да може да полети, мине се през избор на маршрут, продължи се с познаване на въздушните течения и се стигне до разпределяне на плячката.
Гугрикх – Буквално Ренегат, изменник. Тук е и гоблински вобан и Зир-клан на Летящите псета, успял да похити въздушния кораб Дракон.
Големия студ – Лагера на Хазараг се намира толкова на север, че сезоните се наричат ден, нощ и сумрак. Големия студ обаче е още по на север. Толкова на север, че от другата му страна е топло. Има страни целите обрасли в бамбукови гори сред които се разхождат огромни черно бели мечки. Големия студ не е конкретно място, макар чернити гноми да твърдят, че са изчислили точно къде се намира.
Зир-Вобан – Зир е повелителна частица и означава някой над теб. Като словосъчетание се получава, Повелителя на въздушните господари.
Зир-клан – Зир е повелителна частица и означава някой над теб. В случая над клана, обикновено се добавя и името на клана. Примерно Денегард Зир-клан на Черните вълци.
Зир-Зир клан – Двойно повелително. В случая този който е господар на клановете. В южните страни би носил титлата крал или цар.
Криво бърдо – местност в източното подножие на Преградните планини. Изпълнено с проядени от пещери хълмове и малки горички. Има местност със същото име близо до столицата на кралство Нерея, като двете често се бъркат.
Никса – Дребен двуутробен бозайник от рода на късо-хоботниците, прави малки бели водещи до големи неприятности. Има къса гъста козина. От кожата му често се правят наметала.
Небесния процеп – Проход в западните части на Преградните планини, чийто превал е на 10 000 лакти височина.
Преградните планини – висока планинска верига разделяща цивилизования север от южните варвари – човеците.
Прохода на бялата крепост – Широк проход в източната част на Преградните планини. Едноименен с голямото укрепление в южната му част. Превалът му е на 4000 лакти височина. Гъсто залесен.
Торфените блата – Местност в човешките земи известна с ужасната миризма на подгизналия в петрол торф и случаите на загубили се в почти вечната мъгла пътници.
Хазараг – Буквално обединител. Тук, гоблина носещ това име се опитва да събере разпокъсаните и враждуващи кланове в единна държава. Под своето мъдро ръководство, разбира се. За това му помага и доволно голямата войска - Омиротворителите.
Хуаранг – Въздушен боец/рицар; някой който се носи като откъснат черешов цвят по южния вятър, преди да се размаже на земята. Гоблини, гноми и чат пат троли избрали или принудени на изберат въздухоплаването за своя съдба.
Чаар – Буквално, нещо което трака. В случая се ползва за сградата, където гномите провеждат експериментите си.







Последната промяна е направена от Вилорп на Сря Ное 14, 2012 8:25 pm; мнението е било променяно общо 4 пъти
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 6:54 pm

Ето и самото начало:

Бавно се спускаш по Хълма на хуаранг. В подножието му е разположен лагера на Хазараг - Обединителят, а в центърът е огромната му юрта. Точно натам си се насочил и ти. Край лицето ти прехвърчат първите есенни снежинки, а лъчите на обедното слънце, издигнало се почти на половината си над хоризонта, се заиграват по тях превръщайки ги в бавно спускащи се капки кръв. Знаеш, че скоро дните съвсем ще се стопят и след това ще дойде и дългата нощ. А далеч на хоризонта, там където Сенчестата река, мудно влачеща се покрай лагера, се скрива сред заснежените поля, изплува малка черна точица.
Достигайки подножието на хълма, точицата вече се е превърнала в голям четири витлов въздушен кораб. И тези полети, носещи материал отвъд Големия студ, скоро ще трябва да спрат, но дотогава Легхайонбург ще е готов. Огромният осем витлов кораб се подава от хангара. Твърде малък, за да го побере целия. Това обаче не бе проблем за шест витловия му събрат „Дракон”, мистериозно изчезнал преди месеци. Е, не толкова мистериозно всъщност – обществена тайна е, че предателят Гугрикх го задигна и се отправи на юг към Преградните планини в разгара на лятото. Макар и великодушен Зир-Зир-клана Хазараг никак не обича да му се припомня за тази измяна.
Въздушният кораб минава над теб, като огромен огнен облак обагрен от лъчите на слънцето. Гондолата му, висяща под издължения балон, скрибуца натежала от товар. Сетне се скрива зад хълма при малките хангари, където ще може да разтовари необезпокояван от зяпачи и любопитни очи.
А ти, драги читателю, ще трябва да избереш кой да бъде героят ти в това приключение. Не мога да те приканя да избираш мъдро, защото все още не знаеш по-каква причина те е привикал Хазараг, но бих ти предложил за първото изиграване да с спреш на един от образите най-близък до теб самия.
Риктеат – Гоблина може да се характеризира като бърз, коварен, подмолен, винаги с бистър ум. Той печели поста си на въздушен господар – Вобан, когато изхвърля зад борда командира си, наредил отстъпление, при един от опитите за превземане на Бялата крепост. Само липсата на шанс и героичната проява на един младеж от защитниците осуетяват превземането на крепостта от Риктеат. От тази битка насетне има над 300 полета като Вобан на въздушен кораб. Като освен патрули и бойни е летял и отвъд Големия студ за доставка на материали. Последните му три полета са именно такива, като изминава повече то 20 000 левги над снега и замръзналата пустош на севера.
Недостатъци – Не е прежалил загубата при Бялата крепост. Често изпада в спомени за онази битка. Импулсивен е и в голяма степен самохвалко. Освен това би изоставил другарите си, ако ще отърве кожата. Нещо характерно за гоблините, когато усетят че битката е загубена.
Предимства – Може да усети кога една битка е загубена, има най-голям опит във въздухоплаването от тримата герои. Чудесно владее кинжала и има добри познати от дългите години служба по границата специално Белия проход, където е служил и преди да стане хуаранг.
Този герой започва с приключението с 10 т. Респект. Ако избереш него ги отбележи в дневника.

Съртолакс – Могъщ е нещото което най ярко описва трола. Съртолакс има едва двадесет полета като Вобан, а рангът го получава заедно с кораба от предишния им собственик. При една доста оспорвана игра на домино. Опонентът му загива трагично в тази игра, когато в главата му се врязват една плочка от играта..., заедно с юмрукът на Съртолакс.
Недостатъци – Избухлив, не се замисля особено за последиците от действията си, смята и то не без основание (виж горния абзац), че правдата е на страната на силата. В неговия случай – физическата.
Предимства – Само с вида си всява уважение в околните и екипажа си. Почти непобедим в открит бой и вероятно е единствения трол владеещ древния език. Преди да стане въздушен повелител прекарва дълги години в пехотата като е ветеран от битки с джуджета, хора и елфи.
Този герой започва с приключението с 12 т. Респект. Ако избереш него ги отбележи в дневника.

Фикдинес – Както всички гноми и той има афинитет към науката, изобретенията и самоубийствените експерименти. Постът Вобан докопва, когато при поредното нападение в човешките земи екипажът на кораба се самоизбива в ожесточен диспут дали плячката от последното нападение да се дели по равно или по братски. Оцелява заради дребния си ръст, позволил му да се скрие в пещта на кораба, но не толкова дребен, че да не се заклещи вътре. След почти седмица принудителен глад изпълзява навън и връща кораба, вече като Вобан.
Недостатъци – Кекав, на един нож между ребрата живот, както казват някои „люде”. Когато си три педи висок трудно можеш да спечелиш уважението или дори вниманието на екипажа и да го накараш да ти се подчинява безпрекословно.
Предимства – Има множество познати в алхимичните и инженерните прослойки. Забелязва подробности на който други рядко обръщат внимание.
Този герой започва с приключението с 8 т. Респект. Ако избереш него ги отбележи в дневника.


Изберете си герой!
Върнете се в началото Go down
cherno_slance

cherno_slance


Брой мнения : 17
Join date : 24.01.2012

Character sheet
Име: Идомар ав Солг су Саро
Сюжетни Точки: 0

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:05 pm

Избирам Риктеат
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:06 pm

1.
Навлизайки в лагера те изпълва гордост. Тридесет и пет клана са се събрали сред Черните хълмове, тридесет от тях вече са преклонили глава пред Хазараг. Самият лагер е обграден от тривална стена, ров, насип и стена от дървени колове, портата през която влизаш е от кирпичени тухли, но в момента я заздравяват с дялан камък, главните пътеки вече се настилат с плочи, покрай тях се копаят канали за изтичане на водата и нечистотиите от седемте бани, построени в лагера. Едва ли не пред очите ти той се превръща в град, който да върне величието на северните народи – гоблини, гноми и троли. Минаваш покрай Чаар, първата сграда снабдила се с каменни стени и благоразумно пропуснала покрива. Тътена и който усещаш малко след като я подминаваш и катранено черния дим извисяващ се над нея, потвърждава мъдростта на решението.
Макар да държи на традициите и наистина да посреща пристигащите Зир-клан в юртата си, на тази юрта може да завиди всеки от мекушавите южни владетели оттатък Преградните планини. Издига се на поне 30 ръста височина придържана от масивни дървени колони дебели по ръст-ръст и половина, входът е направен от арка от мамутски бивни, забити в земята, под които може да минеш, без да се навеждаш.
Стражата от тежко бронирани гоблини те превежда през дълъг ръкав, покрит с кожи, играещ ролята на вход, в който множество разпалени мангали постепенно загряват въздуха. Преминавате през цели три завеси пазещи от хапещия студ навън. Въвеждат те в обширната вътрешност на юртата, макар и не толкова обширна колкото изглежда отвън. Подът е покрит с мечи кожи, а над седемте разпалени огнища цвърчат печени волове. Покрай стените са поставени бойни и ловни трофей донесени като дар за зир-зир-клана. Масивната маса от червено дърво е отрупана с храна и до голяма степен с гостите на Хазараг. Самия той пък седи на челно място, с лице към входа върху стол, изкован от мечове – подарък от един вобан, задигнал го от някакво кралство от другата страна на Големия студ. Някои от мечовете са толкова остри, че можеш да се обръснеш с тях ако не бяха в слети тази монолитна структура. Затова и столът благоразумно е покрит с кожа от снежен леопард свалена от гърба на бившия му собственик лично от Обединителя. След като онзи неблагоразумно заспал докато двамата с Хазараг пиели в един стан край Криво бърдо.
Щом те забелязва, кимва на охраната да те отведат в страни и след малко ви последва. Оказва се, юртата има двойна стена. Един вид юрта в юртата и придвижвайки се между двете достигате личните покои на Зир-Зир-клана – доста по-скромно обзаведени. Петимата гоблини от охраната се оттеглят до стените, за да ви дадат възможност да поговорите на спокойствие, макар да изглеждат готови да действат и при най малък знак от повелителя си.
– Вобане, – обръща се Хазараг към теб след като се настанява на един масивен дървен стол и ти два знак да седнеш на друг такъв малко по в страни – навярно знаеш, че преди време предателя Гугрикх отвлече „Дракон”. Разузнавачите ми докладваха че се отдал на плячкосване в подножието на Преградните планини...
Усещаш, че почвата под краката ти в този разговор започва да се разкашква. Благоразумно замълчаваш, а и всъщност и идея си нямаш какво да кажеш.
След като не реагираш по никакъв начин събеседникът ти, ти хвърля едни кръвнишки поглед и рязко сменя темата:
– Снощи група хуаранги са се сбили в една от пивниците в лагера. Нищо особено, двадесетина ранени, трима мъртви и петима с опасност за живота. Има значително подобрение откакто забраних внасянето на оръжия в пивниците. Корабът на вобана, разбира се, ще бъде конфискуван и предаден на черните гноми за модифициране, а после ще бъде изпратен да намери и върне Гугрикх заедно с кораба. Не мога да оставя предателство ненаказано, не и когато целя обединение на племената.
Усмихваш се дяволито чудейки се кой ли от десетимата вобани в лагера ще изгори така жестоко. Злорадо чудейки се: „Каква ли демонична машинария ще бъде вградена в кораба му?”
 Радвам се, че попита това вобан! – прекъсва мислите ти Хазараг. Премигваш озадачен питайки се дали не си се изпуснал, казвайки нещо на глас. Или предводителят те хързулва.
 Именно твоя екипаж беше в основата на сбиването което значи, че гномите работят по кораба ти от... снощи всъщност. – Усмивката му е злобна и същевременно коварна. Вече си сигурен, че не си изтърсил нищо на глас.
Ако играеш със Съртолакс (Сърт) или смяташ, че екипажът ти не може да се забърка в бой без да е предизвикан отиди на 10 да защитиш честта си... и тая на хуарангите си де.
В случай, че героя ти е Риктеат (Рик) или Фикдинес (Фик) мини на 5, за да разбереш какво точно има в предвид Зир-Зир клана и дали изведнъж налегналите мрачни подозрения няма да се оправдаят.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:06 pm

5.
Забелязваш как стражите стискат оръжията, готови да те превърнат в саздърма при най-малкия знак от господаря им. Забелязваш и как ъгълчето на усмивката му потрепва точно до десния стърчащ от долната му челюст зъб. Пренебрегваш първоначалния си подтик да скочиш на среща му и да го стиснеш за гушата. Така би постъпил някой бледолик южняк в тяхната варварска игра на тронове. Наместо това изчакваш Хазараг да продължи. Същевременно обмисляйки дали не си станал твърде мекушав за вобан.
– Така-а-а – малко разочаровано от реакцията ти продължава събеседникът ти, опипвайки дръжката на камата скритата до този момент в пояса му. – Вече разполагаме с двадесет и четири въздушни кораба, двадесет и пет с Легхайонбург, който скоро ще е готов. Затова бях решил да възобновя поста на Зир-Вобан, проблемът е че точно този който бях избрал да заеме мястото е една от жертвите в снощното сбиване. Сам разбираш, че не мога да назнача убиеца му на негово място. Защото ще създам неприятен прецедент. Та затова се чудех знаеш ли нищо по въпроса Вобане?
Тонът в последното изречение ти се струва твърде мазен, но Обединителя винаги си е падал по интрижките. Въпросът е дали сега не смята да те набърка в някоя своя игра и по-важното как ще свърши тя?
Ако героя ти е Рик мини на 11 да си припомниш събитията от предната нощ в подробности.
Ако играеш с Фик, то определено нищо не знаеш за случилото се, тъй че минаваш на 16 за да отречеш убедително участието си в каквото и да било.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:07 pm

11.
По-задружен екипаж от твоя на дали някога е летял над Големия студ, а тази дружба определено си плаче да се полива често. Точно затова цялата група летци хуаранги се бяхте набутали снощи в юртата на Абаносовия Дракон. Съдържателя – стария не-войн Танер, както сам се наричаше бе докопал от онази сладникава лабава течност, която южняците правеха от грозде. Затова като верни поданици вие се бяхте заели да унищожите изцяло, предимно орално, нелегално внесената напитка.
Точно тогава се бе домъкнала тълпата черни гноми плямпащи весело, че техния вобан щял да бъде първия Зир-вобан от Битката насам. Те издържаха почти две халби време на закачките и не злобливите ви, саркастични подигравки преди да и ви скочат за едно разпускащо меле. По някое време на теб просто ти доскуча и вадейки кинжалът от еленов рог си проправи път навън оставяйки диря от кръв и верните си хуаранги.
В кратце можеш да му се похвалиш, че си достатъчно информирани и да минеш на 3.
Другия вариант е да се направиш на тапа и да минеш на 16, за да отречеш убедително участието си в каквото и да било.

Върнете се в началото Go down
cherno_slance

cherno_slance


Брой мнения : 17
Join date : 24.01.2012

Character sheet
Име: Идомар ав Солг су Саро
Сюжетни Точки: 0

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:20 pm

Рик сви рамене с абсолютно безразличие:
- Не знам нищо, господарю. - побърза да уточни - По тоя въпрос, дет`о ме питате.

Системно 16
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:22 pm

16.
Не си сигурен колко си убедителен и дали Хазараг ти е повярвал, но в крайна сметка той махва с ръка да спреш точно в момента когато си се развихрил и се кълнеш в живота на четирите си неродени деца.
– Каквото било-било! Вероятно си запознат с историята на Битката, както всеки вобан и какви тежки загуби сме претърпели тогава. Сега обаче въздушния флот наброява почти тридесет кораба, като скоро и Легхайонбург ще бъде готов. Две десетици от тези кораба плават за мен. Искам всичките! – Говори пламенно той и накрая удря юмрук в дланта си. След което продължава още по разпалено – Гугрикх и неговия клан контролират пет от останалите, а както всеки в проклетия лагер вече знае, той открадна „Дракон”. На всичко отгоре тъкмо когато реших да възстановя поста на Зир-Вобан, избраникът ми загина нелепо в кръчмарска свада. Затова имам задача за теб Вобан!
Мини на 9.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:22 pm

9.
Хазараг видимо обмисля следващите си думи, след което дава знак на охраната да излезе. Щом и последните стъпки се отдалечават той започва с тих, но твърд глас:
– Гугрикх е вобан, и според законите ни никой не може да му посяга. Въпреки това е и изменник, а аз не искам един изменник да дава пример на останалите, че може да се разхожда безнаказано. Всяка проява на слабост се наказва жестоко и затова искам от теб да го издириш и унищожиш! – После добавя с натежал от глас. – Искам да унищожиш и „Дракон”. Знам какво ще кажеш и ако можеше да се превземе без риск щях да ти заповядам това, но не мога да си позволя загуба. Гугрикх, „Дракон” и целият екипаж трябва да умрат! А ти ще си новия Зир-Вобан, стига да се справиш постът ти ще бъде пожизнен!
Замисляш се. Зир-Вобан е най-високият пост след Зир-Зир-клан, в някой отношения е дори по-влиятелен от Зир-клан. Освен това винаги до сега е бил изборен – за период от шест години. Вобаните се събират и избират „най-достойния” между тях. Обикновено, този най-щедро раздаващ подкупи. Притеснявате единствено проблемът с пожизнеността. На пръв прочит е добре, но точно снощи е загинал предходния Зир-Вобан. Нямаш причини да смяташ, че са му предложили по-различни условия от тези които Хазараг предлага сега на теб. Въпреки тези разсъждения обаче, няма как да откажеш това предложение, а и честно казано не искаш.
Мини на 2.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:23 pm

2.
Излизайки от юртата виждаш, че слънцето вече се е скрило зад хоризонта и сега, от запалените огньове лагерът се е превърнал в отражение на звездното небе. Вятърът отново започва да вие между постройките и ти се загръщаш по-плътно в коженото си наметало от никси. Ето значи какви обрати ти поднася капризната съдбата. В един момент си лишен от кораба си, а в следващия си повелител на въздушните господари. И това ако не заслужава да се полее. В близката пивница например. До завесата служеща за врата има и доста струпани оръжия. Гаранция за добро име или поне голямата ѝ посещаемост. Пред нея е забита табела от абанос на която е нарисувано нещо, за което съдържателят упорито твърди, че е дракон. Присвиваш очи опитвайки се да си го представиш, но явно си твърде трезвен за целта. Вариант е разбира се да извършиш светотатство и пропускайки поливането на длъжността и направо да отидеш да видиш какво са направили гномите с корабчето ти. Като го разкараш овреме. Разбира се преди полета винаги можеш да откъртиш с козия крак каквото не ти харесва. Докато обмисляш двете възможности отново се дочува тътен от към Чаарият, което леко накланя везните към тичането в посока хангарите.
Ако прецениш, че за да е успешна една мисия тя трябва да е полята. За предпочитане обилво - влез в Абаносовия дракон на 7.
В случай, че предпочиташ да търтиш към кораба никой не може да те спре. Освен поледицата де. За този избор мини на 30.
Ако играеш с Фик освен горните две възможности можеш да навестиш и познатите си в Чаарият с почти минимален риск да загинеш при трудова злополука – мини на 21.
Върнете се в началото Go down
cherno_slance

cherno_slance


Брой мнения : 17
Join date : 24.01.2012

Character sheet
Име: Идомар ав Солг су Саро
Сюжетни Точки: 0

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:27 pm

"Тъй и тъй ще се мре"
С тази мисъл Рик влезе в кръчмата, предвкусвайки яко пийване.

Системно 7
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:30 pm

7.
Абаносовият дракон изглежда така все едно снощи е имало погром и собственика се е опитал да скърпи някакви мебелите от остатъците на предтечите им. Не особено успешно. С други думи казано юртата е пълна с любопитни и жадни войни – предимно троли и гоблини - търсещи си повод са се поразкършат. При това доста кисели, защото са пропуснали снощното меле. Въпреки това се виждат цели три маси на които едни вобан като тебе би могъл да се смести.
Първата е почти зарита под камара чакъл, който от време на време надига халби или по право казано, от три купчини чакъл оформени като троли. В момента запленени от някаква игра. Останалите скупчвания на този вид изглеждат доста по-масивни и недружелюбни. Друга маса е заета от тълпа гоблини кашици. В интерес на истината и не само тая, но са най-малко на една маса. Кашиците и пилотите не се харесват много, но се уважават. Стига да не се хванат за гърлата заради някоя необмислена шега или пък за спорта. Последното възможно място е при групичка черни гноми натикани в едно ъгълче и увесили носове.
Ако смяташ да пренесеш доброто си настроение при гномите - мини на 13.
В случай, че ти се ще да видиш каква е играта на тролите, пътя ти е на 14.
Можеш да се смесиш и с веселата компания на гоблините, направо на 15.

Върнете се в началото Go down
cherno_slance

cherno_slance


Брой мнения : 17
Join date : 24.01.2012

Character sheet
Име: Идомар ав Солг су Саро
Сюжетни Точки: 0

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:32 pm

"Хм, надушвам възможност за услуга. Естествено, лихвите ще им излязат г..за"
С тази мисъл Рик се приближава към увесилите нос, черни гноми.

Системно 15
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:40 pm

13.
Гномите не те приемат много радушно, но след като поръчваш първите питиета нещата се пооправят. Оказва се, че вобанът загинал снощи, е бил гном. Един от малцината успели да достигнат такъв пост.
Втората партида питиета вече развързват езиците и душата им, както и твоята. Разказват ти че слагат подобрения на един въздушен кораб, а след като се изпускаш, че корабът е твой радушно те канят в Чаара да видиш какво предлагат.
Запиши си кодова дума приятел.
След това мини на 29 да оправиш сметка и да решиш накъде да продължиш с леко поклащаща се походка.
А пък нямаш кодов дума бойци, може и да отидеш да удариш по едно и с гоблините на 15, при тролите са се настанили още двама камароподобни и място няма.
Върнете се в началото Go down
cherno_slance

cherno_slance


Брой мнения : 17
Join date : 24.01.2012

Character sheet
Име: Идомар ав Солг су Саро
Сюжетни Точки: 0

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:44 pm

Плаща сметката, обещава да мине и да види подобренията.
ИИ - записва си код - приятел.
После отива да види бойците. Ще има нужда от тях.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 7:47 pm

15.
Хуарангите и кашиците никога не са намирали кой знае какъв общ език. Докато се промушваш към масата им се опитваш да се сетиш за някой подходяща тема за завързване на разговор различна от „Да ви почерпя по едно?”. Почнат ли да пият за нечия сметка просто нямат спиране.
– И ето кой ще ни почерпи, вобаните сте въшливи със злато знам си аз – подхваща те един от гоблините веднага щом се дотътряш до масата и преди да си поел дъх да ги попиташ може ли да се настаниш при тях. Дванадесет чифта малки хитри очички те поглеждат изпитателно.
А сега де. Ако обърнеш въпросът на шега мини на 8.
Ако играеш с Рик можеш да подходиш типично по гоблински на 22.
Ако нямаш кодова дума приятел, можеш да биеш отбой към гномите на 13 или тролите на 14.
В случай че я имаш, ти е ясно, че и тролите са заети, гномите вече са си тръгнали. Ти също можеш да последваш примера им на 29.
Върнете се в началото Go down
cherno_slance

cherno_slance


Брой мнения : 17
Join date : 24.01.2012

Character sheet
Име: Идомар ав Солг су Саро
Сюжетни Точки: 0

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:04 pm

Рик решава да не рискува с шегите.
За сметка на това, никой няма да му се разсърди, ако реагира като типичен гоблин.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:06 pm

22.
– Въшливи сте вие киртаци нещастни, дето не можете крачка да направите без да измуфтите честните и работливи членове на нащо общество! Засрамете се и съберете пари за почерпка на един беден вобан, преди да съм ви наритал кашишките задници. – Настъпва неловка тишина изпълнена с шум от вадене на оръжие. Гоблините обаче те превъзхождат 12:1, което значи, че шансът някой да го приема на шега е 12:1 в твоя полза.
В крайна сметка така и става. Компанията бива разтърсена от буен смях, а шегите за пехотата и хуарангите заваляват една след друга. Алконавтите те канят след разпивката да минеш през казармите, за да могат да ти подберат най-добрия възможен екипаж за предстоящия полет на първия гоблин Зир-Вобан от тридесет години насам. Освен това стават по словоохотливи и ти разказват за групичка която върлува из прохода на Бялата крепост.
Запиши си кодова дума бойци.
Ако нямаш кодова дума приятел, можеш да навестиш гномите на 13 или тролите на 14.
В случай че я имаш, ти е ясно че ти остава само изхода на 29.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:07 pm

29.
Приключваш с това, което правеше в Абаносовия дракон и отново излизаш навън в нощта и хапещия студ. От към Чаарът се разнася поредния тътен и облаци дим, казармените помещения пък приканват със строгия си ред, а мрачния Хълм на хуаранга те приканва към кораба с който ще трябва да се отправиш в търсене на Дракон.
Ако героя ти е Фик или имаш кодова дума приятел, можеш да се насочиш към работилницата на черните гноми на 21.
В случай, че си записал в дневника си кодова дума бойци, можеш да видиш какво могат да ти предложат в казармата за предстоящия полет на 31.
Можеш винаги да се насочиш към хълмовете и корабът си за една отмаряща дрямка на 30.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:23 pm

31.
Казармените бараки заемат почти една трета от лагера, пътеките са здраво трамбовани и на всеки ъгъл има високи колове със запалени фенери. Освен това между коловете е опъната и тънка медна жица, последно въведение на черните гноми което щяло да остави вестоносците без работа, каквото и да значи това.
Още със влизането си, си „заловен” и придружен до командващия, който ти отдава полагащото се на всеки вобан уважение – не ти се нахвърля с крясъци и тояга. Добре де, не ти се нахвърля с тояга. За да разсееш малко напрежението му казваш, че искаш да вземеш част от подчинените му за хуаранги, с което той се съгласява, но все пак иска да знае с какво ще се занимават, за да подбере най-способните.
Ако решиш да му разкажеш първо каква е ролята на бойците мини на 35.
Можеш да му разясниш задачите на гребците мини на 36.
Без да навлизаш в подробности да кажеш каква е работата на матросите мини на 37.
В случай, че си приключил с разясненията запиши кодова дума екипаж, и виж дали ще можеш да свършиш още нещо.
Ако героя ти е Фик или имаш кодова дума приятел, можеш да се насочиш към работилницата на черните гноми на 21.
Иначе остава да тръгнеш към Хълма на хуаранга и кораба си, за една отмаряща дрямка на 30.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:24 pm

35.
Бойците са най-безполезните хуаранги. Лежат пият и мърморят, евентуално тренират по малко. Когато обаче се опре до битка те стават незаменими. Нужно е да се добри стрелци, за да се справят с противникови въздушни кораби и наземни формирования на противника. Може да се наложи да се направи абордаж към или върху противников кораб и затова е добре да не ги е страх от високо, което си е изискване за всеки хуаранг де. Задължително условие е и добре да въртят мача, за да се справят при наземни десанти и грабеж... и взимане на полагащото им се.
Върни се на 31.

36.
Гребците са изключително важни при маневриране в битка, или за да се избегнат препятствия при ниски полети. При приземяването отново имат голяма роля, за да държат кораба стабилен докато бъде закотвен. Гребците също така могат да намалят разхода на гориво, защото за по кратко време се преминава по-голямо разстояние. Задължително са поне двама на винт, но ако имаш повече от тях когато едните се изморят можеш да ги смениш с други. Нужно е да са много здрави физически тъй като работата на винтовете е по тежко отколкото на греблата на бойна галера. Накратко - колкото повече, толкова по-добре.
Върни се на 31.

37.
Матросите се занимават с поддържането на кораба, пристягане на въжета разпалване на пещта, отваряне и затваряне на изпускателните клапи, изхвърляне на баласта при нужда. Същото така матросите трябва да могат да ремонтират корпуса и балона както при аварийни кацания така и по време на полет.
Върни се на 31.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:25 pm

Ако героя ти е Фик или имаш кодова дума приятел, можеш да се насочиш към работилницата на черните гноми на 21.
Иначе остава да тръгнеш към Хълма на хуаранга и кораба си, за една отмаряща дрямка на 30.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:28 pm

21.
Чаара те посреща с миризма на опърлено, идеща от гнома сгушил, се на завет до входа му. В премръзналите си пръсти стиска свитък димяща дяволска трева. Порочен навик който рано или късно съвсем скапва и без това развинтените глави на черните гноми. Казваш му, че си дошъл да се видиш с познатия си Кюри, но по празния поглед и малоумната усмивка която ти пуска се досещаш, че това явно не му е първия свитък за деня. Затова навлизаш с повишено внимание във вътрешността на сградата и това ти спасява живота или поне главата, защото след поредния взрив, над нея прелита месингово гърне и се врязва в стената зад теб.
– Охохооо, добре дошъл, добре дошъл! Аз съм Нард Кюри, а ти трябва да си капитанът, чийто кораб преустройваме – сред дима изскача дребен черен гном с широка усмивка и глава, обкичена в месингови лостчета и пружинки, допълнена с камара стъклария. Позволяваш си само да кимнеш, опитвайки се да следиш едновременно десетте групи гноми които разчистват остатъците от предходните опити и същевременно подготвят нови. Една от тях е разхвърляна от сравнително лек взрив.
– Чудесно, чудесно – продължава да каканиже гномът и хващайки те за ръка те повлича към една част от помещението, обкичена с черни дъски, на които с тебешир са изрисувани някакви невъобразими чудесии. – Хазараг ни каза да ти инсталираме някое подходящо приспособление, с което по-лесно да се справиш в мисията си, но след като си тук можеш направо до си избереш колко и какви нововъведения да инсталираме, гарантирам, че ще са добавени утре преди полета ти.
– Ами всъщност... – Започваш неуверено ти, но Нард те прекъсва и започва набързо да ти изброява възможностите.
– Можем да поставим кърмови реверсивен винт за хоризонтална тяга или да заздравим и импрегнираме балона, а също можем да сменим изцяло подемния газ...
– Стой, стой – смогваш да го прекъснеш ти когато спира за момент да си поеме дъх. – Нека се спрем на тези трите. Разкажи първо за тях пък после ще видим дали въобще ще слагаме каквото и да било.
При последната забележка Кюри прави кисела физиономия, но подтикът му да обяснява в крайна сметка надделява.
И така, ако искаш по-подробна информация за „кърмовия реверсивен винт” мини на 25.
В случай, че решиш да разбереш що за работа е това „импрегниране” мини на 26.
Ако от предложените варианти най-те притеснява „смяна на подемния газ” мини на 27.
Всеки от епизодите ще те върне обратно тук, затова ако си приключил с гномските истории и имаш кодова дума бойци, можеш да видиш какво ще могат да ти предложат гоблините в казармите, мини на 31.
В случай, че нямаш тази кодова дума или вече си бил там е време да се насочиш към кораба си на 30.

25.
– Както знаеш, всеки въздушен кораб се управлява посредством няколко винта, изнесени в ляво и дясно на гондолата и задвижвани ръчно – започва лекцията си Кюри. – В своята същност, това е също такъв винт, но поставен на кърмата – задната част на гондолата и разположен перпендикулярно на останалите. Досега, за да завиеш на ляво да речем се налагаше да спреш десните винтове и да въртиш само левите. С това приспособление можеш да направиш пълен обратен завой много по-бързо и същевременно да продължиш да напредваш с останалите винтове.
– Само че, ако и той се върти само в една посока като другите винтове ще върши работа единствено ако искаш да завиеш в дадената посока – коректно отбелязваш ти.
– Именно тук е заровен гоблина, извинявам се за израза – нахилва се Кюри. – Този винт е реверсивен, което значи, че може да се върти и в двете посоки, за разлика от останалите. Главният му проблем е, че не може да се ползва за друго освен маневри и ще намали полезния товар на кораба ви...
– Дай тогава да сменим всичките винтове – въодушевяваш се ти от идеята за по-голяма маневреност. Но забелязваш как гнома кърши пръсти. – Какво?
– Ами, то такова… Имаме само един – изплюва камъчето гнома. – Обикновено вобаните бързат да свалят всичко каквото прикачим към корабите им, та затова караме предимно на прототипи…
И така читателю, ако прецениш, че маневреността ще ти е по-полезна от малко гориво или екипаж запиши си кодова дума Витло и се върни на 21, за да видиш и другите предложения на Кюри. Преди полета ще имаш възможност да се откажеш от това чудно приспособление, срещу някаква минимална цена.

26.
– Материалът използван за балоните на въздушните кораби на варварите на юг от Преградните планини е пергамент, докато ние ползваме листове папирус. Именно затова възникна възможността да облепим балона с тънки нишки дървесна ликра и да постигнем твърд корпус. Идеята е на Ферди Цепер. Наистина, общото тегло се увеличава, но за сметка на това получаваш един значително по-здрав балон. Обикновен лък трудно може да го пробие от повече от 50 ръста разстояние.
- А от по-малко? – Задаваш въпрос, но оставаш без отговор.
И така читателю, ако прецениш че здравината на балона ще ти е по-полезна от малко гориво или екипаж запиши си кодова дума Корпус и се върни на 21, за да видиш и другите предложения на Кюри. Преди полета ще имаш възможност да се откажеш от това чудно приспособление, срещу определена цена.

27.
– Охооо, лимончето в устата на печеното прасенце е това. – Възкликва Кюри и започва да обяснява въодушевено: – Въздушните кораби разчитат на простия факт, че топлия въздух е по-лек от студения, и затова като нагряваме въздуха в балона посредством пещта на борда корабите летят. Ние обаче разработихме, предимно по случайност, техника при която не се ползва въздух, а друг газ за запълване на балона. Хвърляйки железни стружки в изгарящата вода от нея се отделя вещество или газ който е значително по-лек от въздуха. Напълнен с такова вещество въздушен кораб ще увеличи значително подемната си сила и тавана на полета, а рисковете са незначителни и...
– Какви са рискове – заковаваш директно в болното място ти и виждаш как Нард се сгърчва, опитвайки се да омаловажи нещата, накрая обаче се предава:
– Ами има свойството да се самозапалва ако се нагрее, или пък има пламък наблизо, или искра, или бъде осветено... Но все пак подемната сила, подемната сила е феноменална! И тавана на полета, да не забравяме!
– Има ли как да се ползва безопасно това нещо – питаш по-скоро, за да не разочароваш гнома, отколкото защото смяташ да сложиш нещо толкова опасно на борда на кораба си.
– Има разбира се – отново се оживява Кюри. – Разбира се, самата инсталация е доста тежка и разликата спрямо тези с горещ въздух няма да е в пъти, но все пак ще е значима…
И така читателю, ако прецениш, че подемната сила ще ти е по-полезна от безопасността запиши си кодова дума Водород и се върни на 21, за да видиш и другите предложения на Кюри. Ако избереш това, няма да имаш възможност да се откажеш от него преди полета, защото преустройството ще отнеме твърде много време.


30.
Преваляш Хълма на хуаранга и пред теб се открива гледката на външните хангари. В момента там са акостирали два кораба освен твоя, но доста по-малки. Около него обаче като мравчици щъка тълпа черни гноми и гоблини. След като хуарангите ти са затворени, все някак ще трябва да се спогодиш с новия си екипаж, затова поемаш дълбоко дъх и се насочваш към подножието на хълма и неизвестното.
След малко вече се качваш по трапа в гондолата на кораба си, а насреща ти изскача най-едрият гоблин, който си виждал някога. Стърчи поне с глава и половина над останалите. Освен това е и доста красив, истински левент честно казано. Широките изгърбени рамене плавно се свързват с дебелия къс врат. Чаровната сплескана зурла с широки ноздри обградена от съразмерно стърчащите от долната му челюст жълти бивни допълват мъжественото излъчване. По зелената му кожа има по тъмни петна, а малките му кръвясали очички те гледат смръщено под гъстата четина на веждите му.
– Кой си ти бе? – Грубо ти препречва пътя гоблина.
– А ти кой си, ако се осмеля да попитам – пробваш дипломатичен похват докато опипом се опитваш да разхлабиш оръжието си.
– Аз съм Гарган, помощник вобан първи ранг, плужек нещастен! Казвай кой си и какво търсиш тук, преди да е дошъл вобанът и да ти е съдрал миризливата кожа!
– А аз съм вобанът на този кораб – усмихваш се коварно и добавяш, – освен това съм и Зир-Вобан.
Думите ти имат поразителен ефект. Гоблинът пада на коляно, а околните направо по очи. Почвата наоколо е доста камениста, та предвид силата с която се строполиха някой от тях няма да се изправят скоро.
– Простете наглостта ми, Зир-Вобан, кълна се в живота на шест от четиринадесетте си деца, че ще Ви служа вярно. Моят живот е Ваш! И на жена ми.
– Само шест – повдигаш вежда ти, а гоблина сива извинително рамене:
– Останалите са момичета, Зир-Вобан – и ти подава малък кристал в който се вижда той с някаква жена обградени от многолюдната им челяд.
– Това да не е кристал за далечно... – започваш ти, но Гарган те прекъсва.
– Не, не Зир-Вобан, само съхранява образа.
– И ти можеш да боравиш с него!? – Не успяваш да скриеш почудата си.
– Боравиш е силно казано, мога да махна и да вкарам образ в него Зир-Вобан.
– Хайде стани Гаргане, станете и останалите, вие сте хуаранги, а вобан е напълно достатъчна титла. Заведи ме да погледна дневника на полета и да решим какъв товар ще вземем с нас.
Мини на 40, за да се запознаеш с правилата на същинската игра.
Върнете се в началото Go down
cherno_slance

cherno_slance


Брой мнения : 17
Join date : 24.01.2012

Character sheet
Име: Идомар ав Солг су Саро
Сюжетни Точки: 0

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:32 pm

"От механизми тъй или иначе не разбирам. Ще мина през работилницата, ако остане време. Първо да си подбера екипаж"
С тези мисли, Рик се запъти към казармите.
Върнете се в началото Go down
Вилорп




Брой мнения : 31
Join date : 05.02.2012

Character sheet
Име: Нимфадора
Сюжетни Точки: 3

Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitimeСря Ное 14, 2012 8:34 pm

40.
Както всеки вобан и на теб ти се налага да се разправяш с бумащина, в този епизод ще ти бъде обяснено стъпка по стъпка как да попълваш дневника на играта.

Всъщност можеш да оставиш попълването на първата част от дневника на Гарган използвайки готовия вариант и направо да се отправиш в търсене на Дракон. Само зачеркни кодови думи витло, корпус и водород, ако ги имаш. Все пак ще ти се наложи да попълваш втората част от дневника, та няма да се размине без малко четене.

Първо нека да започнем с лесната част или страница две на капитански дневник. В нея виждаш графите Дата, Ден, Летиш от, Летиш до, Минавания през зоната.
Графата ДАТА е попълнена, в общи линии имаш 20 дни за да изпълниш задачата, след това се задейства времепространствения парадокс. Приеми, че ако до 30-ти не успееш да намериш Дракон са те обявили за дезертьор и вече не може да се върнеш в цивилизованите земи.
Следва графата ДЕН в нея попълваш денят от седмицата в който си започнал да четеш настоящите инструкции. Всеки път щом направиш преход по картата на играта на нов ред записваш следващият ден от седмицата. Това се налага за генериране на случайни събития в играта.
Идват графите „ЛЕТИШ ОТ” и „ЛЕТИШ ДО”. Първия ред както виждаш е частично попълнен, защото отлиташ от лагера на Хазараг и стигаш до някой от участъците на картата от ред А. В кой от трите колони ще влезеш зависи само от теб, на празното място трябва да попълниш съответна цифра. Това значи, че си пристигнал в зоната и вероятно си я обиколил надлъж и шир в търсене на Гугрикх. След като извършиш всички действия в този квадрант продължаваш по картата, като на долния ред в графата „летиш от” попълваш настоящето си местоположение.
Последната графа е колко пъти си бил в дадена зона. Всеки път щом влезеш в зона за пръв път слагаш хиксче ли някакъв знак в първото поле. Ако пак влезеш в зона проверяваш дали вече си бил там и ако си бил веднъж слагаш във второто, ако си бил два пъти слагаш в третото. Три хиксчета в дадена зона показват, че си я проверил напълно и си абсолютно убеден че, Гугрикх и Дракон не могат да са там.

След като си се запознал с тази част е време да обърнеш внимание и на местността, където се предполага че се крие Гугрикх. Тя е разделена на 3 колони и 4 реда. Колоните са обозначени с цифри 1, 2 и 3, а редовете с букви А, Б, В, и Г. Числата посочени в пресечните точки на редовете и колоните са епизодите на които трябва да минеш щом влезеш в дадената зона. За по-лесно ориентиране решетката на таблицата е нанесена и върху картата на приключението. Ако се затрудняваш, помоли някой по-голям от теб да ти помогне малко в началото.

Сега вече идва и мъчната работа или истинското капитанстване. Трябва да попълниш първия лист от капитанския дневник. Понеже съм заложил на твърдението, че си човек ще използваме мерните единици ползвани в кралство Нерея вместо използваните от гоблините. Различните дименсии можеш да видиш в края на книгата, като стойностите им са закръглени за удобство.
Първо обаче трябва да видим какво са инсталирали гномите по заръка на Хазараг.
Ако имаш записана някоя от следните кодови думи: водород, корпус, витло, пропусни стъпка 1.
Стъпка 1:
Щом нямаш нито една от тези думи виж кой ден си записал в графата ДЕН на втори лист от капитанския дневник.
Ако е четен (вторник, четвъртък, събота) си запиши кодова дума корпус.
Ако е нечетен (понеделник, сряда, петък, неделя) си записи кодова дума витло.
Стъпка 2:
Ако имаш кодова дума Водород в графата товароподемност си запиши 9 500 либри, а в таван на полета 14 000 лакти.
Иначе, корабът ти има товароподемност само 7500 либри, а в таван на полета 10 000 лакти.
Стъпка 3:
Гориво. Във всяка зона която изследващ ще ти бъде оказано колко гориво си изразходвал, за да я изследваш цялата, по следния начин: 500(420). Първото число показва разхода на гориво, ако имаш записана кодова дума водород, второто число ако я нямаш. За изследването на всяка зона от картата ще ти трябва между 400 и 600 либри гориво ако си с избухлив газ и 350-500 либри гориво, ако плаваш с горещ въздух.
Стъпка 4:
Екипаж. Всеки хуаранг заедно с храната топлите дрехи и багажа тежи 100 либри. Освен това трябва да отделиш 500 либри за себе си, помощник вобана и необходимите ти пособия.
Провери имаш ли записана кодова дума екипаж, ако я нямаш запиши че разполагаш с общо 20 хуаранга и прецени как да ги разпределиш по постовете. Можеш да вземеш и по-малко, но трябва да се съобразиш със задължителните изисквания за всеки пост.
Първоначално трябва да имаш поне по двама гребци на винт, което значи 8 гребци, ако имаш кодова дума витло ти трябват още двама или 10 гребци. Повече за гребците можеш да научиш на епизод 36, след това се върни тук, защото епизодът няма да те препрати обратно.
За да се поддържа кораб с тези размери в добро състояние ти трябват минимум четирима матроси, като препоръката е 8, а най-добре 12. Повече за матросите можеш да научиш на епизод 37, след това се върни тук защото епизодът няма да те препрати обратно.
Накрая идват и бойците, които не са ти нужни за да намериш Гугрикх, но вероятно ще ти се наложи да ги ползваш, ако се стигне до битка с него или пък с патрули на хората. Повече за бойците можеш да научиш на епизод 35, след това се върни тук, защото епизодът няма да те препрати обратно.
Ако имаш кодова дума екипаж, от казармите ти пращат достатъчно гоблини годни за хуарангска служба. Повече от 16 на даден пост не можеш да вземеш.
Отбелязвай си хуарангите в квадратчетата на дневника.
Стъпка 5:
Оценка. Оценката на екипажа ти е равна на броя хуаранги на даден пост разделен на две и закръглен нагоре. Примерно си записал 10 гребци, 7 матроси и 3 бойци, оценките са съответно 5,4 и 2.
Какво означават оценките:
0-хващаш си беля (надявай се да не опреш до тази оценка)
1-пренебрежимо (само късмет те спасява ако опреш до това)
2-слабо (ядва се, но е добре да не разчиташ)
3-средно (ползваш с 50:50 шанс)
4-добро (стига да ги наглеждаш няма да имаш проблеми)
5-много добро (може да се довериш на тази част от екипажа си)
6-отлично (единствено по дълъг опит им трябва)
7-чудесно (спокойно можеш да оставиш всичко в техни ръце)
8-перфектно (ще е добре да се вслушваш в съветите им)
9-феноменално (да се чуди човек/гоблин/трол/гном как ти си им началник)
Няма как да не си забелязал, че дори да наблъскаш даден пост до максимум не можеш да постигнеш оценка от 9-ка. Затова ако нямаш оценка по-слаба от 4 (ще рече имаш и кодова дума екипаж), можеш да увеличиш с 1-ца една от трите си оценки, без това да се влияе от бройката на хуарангите.
Стъпка 6:
Екстри от черните гноми.
Ако си решил, че най-сетне си приключил с товара силно се надявам да си ползвал молив защото предстои да видиш с колко излишен багаж са те натоварили гномите.
Ако имаш кодова дума витло, отбележи си, че то тежи 700 либри.
Ако имаш кодова дума корпус, отбележи си, че той тежи 1000 либри.
Въпросът който седи пред теб е искаш ли да ги запазиш или да ги разкараш, ако решиш да махнеш ще трябва да намалиш здравината на кораба, заради спешния демонтаж.
Ако решиш да махнеш допълнителния винт, задраскай кодова дума витло и намали здравината на кораба с 2 точки.
Ако решиш да махнеш облицовката на балона, задраскай кодова дума корпус и намали здравината на кораба с 5 точки.
Ако по време на игра тези точки станат 0 или по-малко и нямаш начин да ги дигнеш над 0-та губиш играта!

Тегли черта и събери:
гориво+екипаж(500+100 х броя на хуарангите)+витло+корпус и запиши резултата в ОБЩО ТЕГЛО.
Ако то е по-голямо от товароподемността на кораба ще ти се наложи да правиш размествания, да се лишиш от нещо или някой.

Ако си успял да докараш общо тегло по-малко или равно на товароподемността на кораба, честито! Запиши в капитанския дневник до кая от близките зони ще летиш А1, А2 или А3 и успех в търсенето на Дракон!

пп. Хайде де мини на съответния епизод от табличката отговаряш на зоната към която си се насочил, от тук насетне такива подсказки няма да получаваш =)


Да откриеш Дракон - тема с игра 5494054l
Върнете се в началото Go down
Sponsored content





Да откриеш Дракон - тема с игра Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Да откриеш Дракон - тема с игра   Да откриеш Дракон - тема с игра Icon_minitime

Върнете се в началото Go down
 
Да откриеш Дракон - тема с игра
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
The Discworld RPG :: Други :: Други заигравки-
Идете на: