Шрифтове: arial - abc абв comic sans - abc абв courier - abc абв georgia - abc абв impact - abc абв times new roman - abc абв trebuchet - abc абв verdana - abc абв
Водещият не е чел абсолютно всички книги за Диска, а тези, които е чел, не е енаизустил дума по дума. Дали поради тези или някакви други причини - някои детайли ще бъдат променени по негово усмотрение. Приемете, че отговорът на въпроса "Ама защо това е така, а не иначе" е "Защото Водещият така казва" и си спестете издирването на цитати.
Последната промяна е направена от The Godmother на Сря Мар 11, 2015 8:01 pm; мнението е било променяно общо 4 пъти
The Godmother Admin
Брой мнения : 250 Join date : 22.04.2011 Age : 33 Местожителство : Discworld
Играчът разполага с четири зара с различни стойности (1d10, 2d8, и 1d6), които да назначи на всеки атрибут.
Аспекти 1. Активни Дават бонус към някой от атрибутите в определени ситуации. Могат да бъдат повишавани 2. Пасивни Имат постоянно действие, дават знания в определена област, постоянен бонус към някой атрибут, определено умение, не изискващо проверка и т.н. Не могат да бъдат променяни. 3. 50/50 Позволяват чрез хвърляне на 1d6 да бъде постигнат определен ефект
Противопоставени хвърляния Използват се, когато един персонаж се противопоставя директно на друг (игрови или НИП). Всеки от играчите хвърля зар, отговарящ на атрибута, който персонажът използва, като към хвърлянето се добавят бонусите или наказанията, ако има такива. По-високият резултат печели съревнованието.
Непротивопоставени хвърляния Използват се, когато персонажът не се противопоставя директно на друг. Водещият определя трудността на задачата, играчът хвърля зар, отговарящ на стойността на атрибута, който ще използва и добавя към хвърлянето си бонуси и наказания, ако са приложими. Ако резултатът е по-висок от трудността на задачата, хвърлянето е успешно.
2+ лесно 4+ средна трудност 7+ трудно 10+ много трудно 14+ невъзможно